zaterdag 14 april 2018

Deken van ByClaire



Op dit moment ben ik bezig met grotere projecten. Ik heb dus minder te laten zien tussendoor en dus ook minder berichtjes op mijn blog. Dat vind ik eigenlijk wel jammer, want ik hou ervan om de reacties te lezen en mijn projecten te delen.
Het drukst ben ik met de Nostalgia Cal 2018, het is een haakproject waar je steeds een stukje van het patroon krijgt. Het wordt een grote deken, prachtig, maar het is een heel karwei. In de berichten hiervoor liet ik jullie al meekijken.


Ondertussen ben ik ook begonnen met de deken uit de ByClaire agenda 2018. Je haakt steeds een groot blok en deze blokken samen worden een deken. Ik ben erg blij met de kleuren die ik bij elkaar gekozen heb. 



Ook deze blokken zijn met de filettechniek. Je haakt dus met dichte en open hokjes en dat geeft een mooi effect. Het materiaal is heel soepel! Maar je snapt wel, dat, als dit een deken gaat worden er nog heel wat blokken bij gehaakt mogen worden!

Op 12 mei start het Haakcafë in de Haakgarage, heb je zin om samen te haken of heb je een haakprobleem je bent van harte welkom in Meppel. Ik ben er van 10.00 uur tot 12.00 uur!

3 opmerkingen:

  1. Goed bezig Marijke, twee dekens tegelijk! ☺️
    Deze kleurtjes zijn ook weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat worden vast hele mooie dekens maar oef wat een werk zeg. Succes met het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren!
    Geeft een mooi effect, hè, dat filethaken?
    Veel haakplezier.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen