maandag 12 december 2016

Rendier wordt Rudolf

Kennen jullie deze nog??


Ik haakte dit rendier (of hert) dit najaar met behulp van een patroon uit het boek Haak je Happy van Lisanne Multem. Ik haakte het met ByClaire 2 en dat kocht ik natuurlijk bij De Haakgarage in Meppel.

Maar nu we langzamerhand in kerststemming komen bij ons thuis,
begon het bij mij te kriebelen.
Tijd voor een metamorfose voor het hert!
Van vilt knipte ik een hartje als neus, (Christmas is all about love, isn't it?), een paar kerstballen aan het gewei en zie hier.....


Mag ik jullie voorstellen:
Rudolf, the rednosed Reindeer!

PS
Hoe ik Rudolf haakte, lees je hier!


3 opmerkingen:

  1. Hahaha, die is leuk geworden! Grappig, die metamorfose.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het echt was ie nog leuker dan op de foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is 'ie mooi Marijke! Leuk dat je er weer bij bent bij Link Your Stuff (en dit keer ook nog als eerste :-)). Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen