dinsdag 5 juli 2016

Lucky me!



Ik heb deze week echt geluk! 
Ik heb met een give-a-way actie meegedaan en raad eens wat...!
Gewonnen! 


Ik ga een workshop stippen volgen bij De haakfabriek en Stipstijl

Afbeeldingsresultaat voor stipstijl

Daarom een kaartje met kleine vlaggetjes! Grappig kaartje zo hè. 
Ik denk er over om ze ook nog in het roze en lichtblauw te maken. Want ze zijn als kaartjes bij de geboorte van een kindje, volgens mij, ook heel leuk om te versturen!

Ik haakte het gewoon met katoen en haaknaald 2,5.







7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marijke! 2 keer leuk: de prijs die je gewonnen hebt en het schattige kaartje met gehaakte vlaggetjes. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik ben dol op stippen! Het slingertje is ook super, ik haak ze wel eens iets langer en verstuur ze dan in plaats van een verjaardagskaart, maar zo'n mini-slingertje op een kaart is ook een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja das ook een goed idee, dank je voor de tip! Leuk!

      Verwijderen
  3. Wat leuk Marijke!! Ik vind het slingertje zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations!! I like the garland very much, too :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Leuk kaartje en veel plezier met de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen