maandag 9 september 2019

Duurt even, maar dan heb je ook... een prachtige sjaal!

Het duurt even, maar dan heb je ook wat! Ik vind deze sjaal prachtig geworden! 
Met drie kleuren van Amore 160 van Borgo de Pazzi maakte ik deze royale sjaal. Het is heerlijk materiaal om mee te haken. Het leuke van deze bollen is, dat het materiaal gerecycled is. Het hoofdbestand deel is merino en dat vind ik altijd prettig! Het meest haak je met vasten, de gekleurde strepen hebben ook een rand stokjes erin, dat geeft het opengewerkte effect. Het is een hele lap geworden, maar dat voelt heel lekker ruim als je de sjaal omdoet. 
Ik gebruikte haaknaald nummer 5. De wol kocht ik, als altijd, bij De Haakgarage in Meppel.



 Ik heb het patroon via Pinterest gevonden.
Als je hier klikt kun je het gratis patroon vinden. Het is geschreven in het Engels, maar er zijn duidelijke plaatsjes en daarmee is het prima te doen. Ik heb mijn eigen kleuren gekozen.

Op naar een volgend project! 


1 opmerking:

  1. Wauw ... wat een mooie sjaal. Prachtige kleuren.
    Ik kan me voorstellen dat deze heerlijk draagt de komende herfst en winter.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen